בנט תוקף את דחיית פתיחת הרכבות: "רחוקים שנות אור מקריסה"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בנט תוקף את דחיית פתיחת הרכבות: "רחוקים שנות אור מקריסה"

גם יו"ר ועד עובדי הרכבת דרשה לפתוח את הרכבות והבהירה, "יש לנו את היכולת לשמור על בריאות הציבור ובריאות העובדים"

רכבת ישראל צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט תקף היום (שני) את החלטת רבינט הקורונה לשחות את פתיחת הרכבות לשבוע נוסף, לטענת בנט, "פתיחת נסיעת הרכבות היא שגיאה חמורה של הממשלה, ‏וניהול לא נכון של הסיכונים" מבהיר בנט.

על פי החישוב של בנט מכיוון ש"‏ישנם 23 חולים קשים מאושפזים. ו‏ישנם כ3000 מיטות אישפוז. אנחנו רחוקים שנות אור מקריסת המערכת. 7 הכפלות".

‏בנט מבהיר כי ההחלטה של הרבינט הקורונה "פוגעת אנושות בעובדים ובעסקים, ללא צורך".

מוקדם יותר היום אמרה יו"ר ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי: "יש לנו את היכולת לשמור על בריאות הציבור ובריאות העובדים. אנחנו מבקשים מראש הממשלה ומשר הבריאות: תנו לנו לחזור להפעיל את הרכבות".

אדרעי הבהירה כי הכל מוכן לפי ההנחיות להפעלה, "אנחנו מצרים על ההחלטה שלא להחזיר את תנועת הרכבות. הנהלת החברה וועד העובדים הכינו תוכנית מסודרת ומקיפה כדי לעמוד בכל הנחיות של משרד הבריאות לוויסות כמות הנוסעים ושמירה על בריאותם".

אדרעי הוסיפה, "לאורך כל החודשים בהם הרכבת לא פעלה שודרגו תוואי המסילות והתחנות ונעשו עבודות תחזוקה מקיפות בצי הרכבות כדי לתת לנוסעים את השירות הכי טוב: לחיילים, לסטודנטים, לאנשים שידם אינה משגת לנסוע ברכבים פרטיים וצריכים לחזור לעבודה או למי שמעוניין לנסוע ולבקר את בני משפחתו ועל מנת להקל על העומסים בכבישים ובאוטובוסים".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    דמגוג אוויל ציבור חדל מעש גדוש יוהרה וריק עשייה!! אני נקרע מביטול נסיעות הרכבת! ביקשתי והעלתי ש ישב אחד ברביעייה עם מסיכה!! אבל הקשבתי למנהלי הרכבת והבנתי את הבום שיכול להשבית את מדינת ישראל תוך חודש ימים!! ואני שואל את נפולת הציבור המתלהם הסדרתי ,נפתלי בנט, איך תפקח על כל הנוסעים שמגיעים מנהריה לדרום והפוך? מאות אלפים ביום יגיעו לרציפים בדחיסות !! מי יעמוד ויפקח בכל קרון מחוץ לרכבת? מי יעמוד בתוך כל קרון ויפקח? מי יעמוד בכל ירידה וידרוש שני מטר אחד מהשני? לו! אם ! אילו היינו עם משמעת פלדה של הבנה כיצד החיים משתנים לנו מול העיניים ואנחנו אנחנו צריכים לשמור על ההורים שלנו על הדודים שלנו עם הסבים שלנו! אבל מיעוט מטומטם עלוב וגדוש אגו "עומד גיבור" מול הקורונה ומוכן להיות הגשר לתהום של הורינו